Avatar billede ABCD1979 Novice
22. september 2018 - 22:38 Der er 4 kommentarer

mms fra iphone 4s til icloud eller PC

Hvordan trækker jeg alle fotos ud af MMS'erne på min iPhone 4s og gemmer dem i icloud eller på min pc.
Fotos ligger i mms'erne og IKKE i telefonens fotogalleri.

på forhånd mange tak.
Avatar billede posten Ekspert
22. september 2018 - 23:43 #1
hvor mange foto er der i din iphone ??
de mms du har er i den enkelte mms du har fået sendt
for den mappe der f.eks hedder 100apple er de foto/film du selv har taget med din iphone
Avatar billede ABCD1979 Novice
23. september 2018 - 00:15 #2
Ja og Selve fotogalleriet (egne fotos) er allerede trukket ud.
Søger en metode til at få fotos fra MMS (fotos fra andre og LIVE-fotos taget direkte til MMS) ud af telefon.
Avatar billede INK Ekspert
23. september 2018 - 06:54 #3
Når du står i den enkelte mms, kan du arkivere på telefonen ved at trykke på fotoet og gemme. Derefter kender du metoden.
Jeg gemmer altid straks fra mms (hvis det overhovedet skal gemmes 😜).
Avatar billede ABCD1979 Novice
23. september 2018 - 07:28 #4
Er bekendt med metoden, men har desværre rigtig mange som ikke er gemt.
Søger derfor en metode til at trække alle fotos fra MMS ud på en gang eller bare fra en MMS tråd af gangen.