Avatar billede lurup Ekspert
23. september 2018 - 22:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google docs

Er det mulig i Google Docs at lave en post it eller skrive noget i et felt der ikke bliver udskrevet ??

Jeg har brug for at kan noter noget på en side og syntes funtione Note er for lille til man ser den med sikkerhed
Avatar billede puren Ekspert
24. september 2018 - 14:05 #1
maker tekst eller set curser på stedet og højreklik og vælg kommentar
Avatar billede lurup Ekspert
24. september 2018 - 18:27 #2
Kan man få kommentar til at være fremme hele tiden eller gør sig mere synlig
Avatar billede puren Ekspert
24. september 2018 - 18:43 #3
pas