Avatar billede suha Juniormester
27. september 2018 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Update virker ikke

Jeg har windows 7 proffesionel, når jeg vil køre Windows update kommer meddelsen:

Windows Update kan i øjeblikket ikke søge efter opdateringer, da tjenesten ikke kører. Det kan være nødvendigt at genstarte computeren.

Jeg har prøvet dette.
Genstart tjenesten Windows Update. Det gør du ved at benytte følgende fremgangsmåde:
Tryk på Windows-tasten + R for at åbne feltet Kør.
Skriv services.msc i feltet Kør, og tryk derefter på Enter.
Højreklik på Windows Update i administrationskonsollen Tjenester, og vælg derefter Stop. Hvis du kører Windows XP, skal du højreklikke på Automatiske opdateringer og derefter vælge Stop.
Når Windows Update er stoppet, skal du højreklikke på Windows Update og derefter vælge Start. Hvis du kører Windows XP, skal du højreklikke på Automatiske opdateringer og derefter vælge Start.
Avatar billede milter Ekspert
27. september 2018 - 13:20 #1
Avatar billede suha Juniormester
27. september 2018 - 13:25 #2
Når jeg klikker på windows update kommer ovenstående tekst, så det stopper her
Avatar billede suha Juniormester
27. september 2018 - 15:33 #3
Jeg geninstallerede Windows, - det hjalp
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. september 2018 - 17:22 #4
Det var et ret drastisk skridt at tage - men effektivt :-)
Håber du huskede at gennem dine vigtige filer (hvis der var nogle sådanne), på et andet medie.
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. september 2018 - 20:47 #5
Rettelse: ikke "gennem", men "gemme". Endnu en fejl 40 ;-)
Avatar billede suha Juniormester
28. september 2018 - 06:47 #6
Alt virker perfekt.
Jeg har altid "mor datter" backup
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. september 2018 - 08:06 #7
Godt at høre 😊