Avatar billede plok Forsker
27. september 2018 - 21:51 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

3x4 (T9) tastatur på Oneplus 6?

Hej.

Jeg har forsøgt at finde et keyboard layout til min OnePlus 6, men jeg kan simpelthen ikke finde nogen app eller indstilling som gør at dette kan lade sig gøre?

Jeg havde tidligere en Samsung og der var det indbygget i selve styresystemet, så man kunne vælge 3x4 (T9) inde i telefonens indstillinger.

Kender I til en metode hvorpå jeg kan få disse indstillinger på min OnePlus 6?

God aften
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2018 - 22:08 #1
Hold fingeren et sekund på globussen eller space. Så kommer du til sprog indstillingerne. Her vælger du Dansk, og kan nu vælge forskellige layouts. Der et ikke ubegrænsede, men trods alt nogle stykker
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2018 - 22:12 #2
Hov - det skal siges at jeg har app'en SwiftKey installeret. Den gør nok en forskel fra standard kbd.
Avatar billede plok Forsker
27. september 2018 - 22:23 #3
Jeg har også fået installeret SwiftKey, men kan den køre 3x4 (T9)?

Det kan det normale layouts i telefonen nemlig ikke, umiddelbart?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2018 - 22:39 #4
Nej, ikke noget jeg umiddelbart kan finde. Men der et et par forslag her https://www.geckoandfly.com/8529/smart-keyboard-pro-t9-keyboard-for-google-android/
Avatar billede plok Forsker
27. september 2018 - 22:47 #5
Jeg har afprøvet dem, de er ikke gode - Kan ikke finde ud af at skrive dansk ordenligt, uden at man skal justere heletiden.

Den bedste er dog app´en TouchPal  :)
Avatar billede plok Forsker
27. september 2018 - 23:16 #6
Tak for svar :D - TouchPal er fantastisk.