Avatar billede knente Praktikant
29. september 2018 - 11:41 Der er 9 kommentarer

Kan ikke opdatere til iOS 12

Min ipad air fra 2014 vil ikke opdatere til ios12. Den skriver: der skete en fejl, prøv senere / mind mig om det senere” (mange forsøg)
Den har 12,8 af 16 GB lagerplads.
Mvh. Knud
Avatar billede INK Ekspert
29. september 2018 - 17:00 #1
Har du prøvet at slukke helt for den og så genstarte inden du igen forsøger?
Avatar billede knente Praktikant
29. september 2018 - 18:44 #2
Ja, home plus sluk
Avatar billede INK Ekspert
29. september 2018 - 19:30 #3
Installer iTunes på din PC og prøv at tilslutte iPad med kabel. Måske kan opdatering gennemføres ad den vej-
Avatar billede knente Praktikant
30. september 2018 - 11:18 #4
Jeg har hentet itunes til min pc.  Derefter opkoblet ipad til pc. Hentet softwareopdatering på ipad og  derefter “installer”.
Resultat: ingen opdatering
Mvh
Avatar billede INK Ekspert
30. september 2018 - 11:34 #5
Forstår ikke helt din beskrivelse. Opdateringen skal hentes i iTunes på din pc, og derefter installeres ved synkronisering. Måske er det det du har gjort, men jeg har misforstået det.
Avatar billede knente Praktikant
30. september 2018 - 12:02 #6
Tror at det er mig der kludrer. Hvpordan henter jeg opdateringen ind til itunes på pc’en ? Og hvad gør jeg derefter.
Mvh
Avatar billede INK Ekspert
30. september 2018 - 17:40 #7
Du kobler din iPad til en PC/Mac med usb-kabel. Åbner iTunes. Almindeligvis vil din iPad skulle give tilladelse til forbindelsen.

Derefter finder du din iPad i menuen og under resume har du mulighed for at søge efter opdatering. Hvis din iPad kan opdateres (model?) så gør du det. Følg anvisningerne.
Avatar billede knente Praktikant
30. september 2018 - 18:26 #8
Jeg har tilsluttet ipad med usb og startet itunes. Kan ikke menu eller resume, men har prøvet at skrive ios12 i søgefeltet (øverst højre på skærmen) søgeresultatet kommer, men kommer ikke videre. Hvad gør jeg forkert?
Mvh
Avatar billede INK Ekspert
30. september 2018 - 19:09 #9
Din pc skal kobles sammen med din iPad. Det lyder helt forkert, at den ikke dukker op i iTunes.
Prøv at starte iTunes og derefter tilslutter du usb-kabel. Efter automatisk installation af driver skal din iPad blive synlig i iTunes. Hvis dette ikke sker, så kommer du ikke videre.