Avatar billede hennylund Praktikant
29. september 2018 - 11:46 Der er 3 kommentarer

Bedste billedebehandlingsprogram

Hej Alle

Vi har de sidste mange år brugt brugt photoshop til at behandle vores billeder til vores hjemmeside https://altomindretning.dk/

Vi er nu blevet lidt nysgerrige om der findes et bedre alternativ derude. Vi har kigget lidt på Lightroom eller DxO photolab. Men det kunne være fedt at høre nogle eksperters mening.

Vi ser frem til at høre fra jer :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. september 2018 - 12:23 #1
Hvis i er vant til at bruge Photoshop Finder i nok ikke noget bedre.
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2018 - 15:02 #2
GIMP, kan alt, er gratis
https://www.gimp.org
Avatar billede rasmus Novice
29. september 2018 - 21:55 #3
Som Sidwave skriver er GIMP gratis og et fint bud. Jeg har brugt Photoshop i mange år både professionelt og privat og kan sige at Photoshop er en hel del bedre på den måde at det kan mere og det er lækrere og mere intuitivt i brugerfladen.