Avatar billede NikoBahl Novice
30. september 2018 - 16:58 Der er 2 kommentarer

Programmering

Hej allesammen. Jeg kunne godt tænke mig at at starte med at programmere spil. Kender i nogle gode bøger, hjemmesider eller videoer om hvordan man gør. Og hvilket programmeringssprog skal jeg starte med?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2018 - 18:19 #1
hvilken platform vil du programmere ?

du skal kigge på XNA
https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA_Game_Studio
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. oktober 2018 - 12:04 #2
#1: Ja ok, ikke fordi jeg kan give et bedre bud, men jeg tænker nok ikke lige XNA er så oplagt til iOS, som jo er kategorien her :-)