Avatar billede lurup Ekspert
01. oktober 2018 - 14:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stream yousee

Hvordan kan jeg stream Yousee uden brug af pc / iphone ??
Avatar billede claes57 Ekspert
01. oktober 2018 - 15:07 #1
jeg har fx apple tv, som fornyligt fik yousee tv&film app - der er det bare at logge ind på yousee kontoen.
Men uden isenkram til at flytte data fra nettet til skærm, så dur det ikke
Avatar billede eurositi Ekspert
01. oktober 2018 - 15:39 #2
Nvidia Shield er en anden mulighed:
https://shield.nvidia.dk/apps/yousee-tv-film

Der findes en række fjernsyn, som klassificeres som Android TV. Alle disse giver mulighed for det, du efterspørger:
https://www.recordere.dk/2017/09/yousee-lancerer-paa-android-tv/
Avatar billede nemlig Professor
01. oktober 2018 - 17:57 #3
Jeg bruger det engang imellem på mit Android 4K tv.
Men når jeg ser fodbold og der bliver sparket en hurtig bold, så bliver bolden næsten usynlig. Det lugter lidt af, at Yousee sender med en for lav bitrate. Det kan selvfølgelig også være mit TV, der ikke håndtere streamen korrekt.
01. oktober 2018 - 19:00 #4
du skal ha et smart tv eller et tv box (apple tv )
Avatar billede lurup Ekspert
02. oktober 2018 - 09:41 #5
Tak for hjælpen