Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 16:10 Der er 11 kommentarer

Lyd stopper

Hej, jeg har lige været ud for at lyden stopper med at virke lige så snart der ikke er nogle der taler eller hvis cumputeren tror det er baggrunds støj.
jeg ved ikke hvordan jeg fikser det, men det er rigtig forstyrrende.

tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2018 - 16:16 #1
installer dine bundkort + lyd drivere
Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 16:41 #2
hvordan installer mine bundkort ?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2018 - 16:42 #3
Har du prøvet at køre fejlsøgning på problemet?
Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 16:48 #4
Har lavet en fejlsøgning på lydproblemer, men den beder mig bare om at slå lydeffekter og udviderlser fra, og det har jeg gjodt.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2018 - 16:50 #5
Skal du så gøre det efter hver genstart?
Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 16:54 #6
Det virker kun i nogle sekunder efter jeg laver en fejlsøgning og så stopper det med at virke igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2018 - 17:09 #7
Ok.
#2 Du skal på nettet og hente bundkort drivere. Du skal søge på producent af dit bundkort.
Speccy kan finde ud af hvad det hedder:
https://www.ccleaner.com/speccy
Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 17:16 #8
Bundkortet er mit Motherboard ikke?
hvis det er så står der dette - ASUSTeK COMPUTER INC. MAXIMUS VII GENE
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2018 - 17:31 #9
Avatar billede 220661 Ekspert
01. oktober 2018 - 17:35 #10
Du vælger blot hvilket styressytem du kører og så skuller der gerne dukke drivere op.
Chipsæt driveren er selve bundkort driveren. De andre er sekundere drivere på bundkortet.
Start med at hente og installere chipsæt og herefter lydkort driver.
Så håber vi at problemet er løst.
Avatar billede Rix Praktikant
01. oktober 2018 - 18:34 #11
Nu har jeg installeret lydkort driveren, men da jeg skulle installere chipsæt så sage den at jeg havde en nyere version, så jeg installerede ikke den, er det i orden?

problemet er der desværre stadigvæk