Avatar billede ErikHg Ekspert
02. oktober 2018 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Salg af "ny" brugt Garmin GPS

Jeg står foran at skulle skifte bil. I den gamle bil er der monteret en separat Garmin GPS købt i vinters. Da der er en fastmonteret GPS i den nye, vil jeg høre om der er nogen der ved om GPS´en kan bruges af andre da der så vidt jeg ved, er "livstidsopdateringer", men spørgsmålet er så om denne følger med til en ny køber, eller om der er tilknytning til ens mail adresse..
Avatar billede INK Ekspert
02. oktober 2018 - 19:30 #1
Formoder du anvender Garmin Connect til opdatering? I så fald kan e-mail adressen ændres til køberens e-mail. Gætter på du derfor kan overføre livtidsopdatering til køberen.
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. oktober 2018 - 19:41 #2
Ja jeg anvender Garmin Connect til opdatering, så det tyder på at det kan lade sig gøre :-)
Avatar billede posten Ekspert
03. oktober 2018 - 06:37 #3
Erikhg: man bruger normalt Garmin Express til at opdatere med hvad model nr. har den ???
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. oktober 2018 - 08:14 #4
Den hedder Garmin Nuvi 50.
Da den kun er omkring 3/4 år synes jeg ikke den skal blive siddende i, da vognen skal skrottes.
Avatar billede posten Ekspert
03. oktober 2018 - 10:10 #5
oki kan se jeg har en der er 6" i skærm din er 5" men du burde ku sælge den på dba for 400-600 kr
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. oktober 2018 - 10:52 #6
Det var også i det prisleje jeg havde tænkt på,