Avatar billede hclisbedsted Seniormester
03. oktober 2018 - 17:35 Der er 5 kommentarer

aktiver outlook

jeg har fået en ny (brugt PC ) med office 2007. Jeg har så været ved at få gang i Outlook programmet og fået det åbnet og lagt min e mail adresse ind , men jeg kan ikke sende ellere modtage e mail ,er der noget der skal aktiveres, eller hvad kan jeg gøre?--m.v.h.--h.c.
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2018 - 18:12 #1
Hvilken mailkonto? Er det g-mail eller youSee mail eller ?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
03. oktober 2018 - 18:20 #2
et godt spørgsmål, jeg ved ikke hvad det kaldes, men det er TDC  jeg har internet fra?
Avatar billede INK Ekspert
03. oktober 2018 - 18:55 #3
Formoder du så har en mailadresse hos TDC/youSee?

Følg denne anvisning, der dog er for Outlook 2010

https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/manuel/outlook-2010
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
04. oktober 2018 - 08:43 #4
tak for hjælpen, jeg kan nu modtage mail, men ikke sende, de ryger ned i udbakke ?
Avatar billede INK Ekspert
04. oktober 2018 - 09:33 #5
Du skal skrive mailadresse og kodeord for udgående server, samt sikre korrekte sikkerhedsindstillinger. Det er muligvis blot et enkelt flueben du mangler eller har sat for meget. Læs lige korrektur på dine indstillinger 😜😜