03. oktober 2018 - 17:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er mit hardware værd?

Hej
Jeg overvejer om at opgrade min PC og før jeg lægger mit budget vil jeg meget gerne vide hvad jeg kan sælge mit hardware for (som jeg har tænkt mig at skifte ud)
Der er tale om en intel I5-6400(uden køler) og et Asus Z170-k  der er købt for 1,5 år siden
De er brugt rimelig meget, har siddet i samme pc fra dag 1.
Efter at have testet min cpu på cinebench, fik den et score på 497. som jeg mener er det samme score, som en ny I5-6400 ville have fået(aner ikke om dette er vigtig info).
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2018 - 17:58 #1
ca. 50%
03. oktober 2018 - 18:02 #2
wow, det var mere end jeg turde håbe på :) og tak for det hurtige svar
kunne jeg så også få 50% ud af mit graffikkort? som er et ASUS GeForce GTX 950 Strix OC GAM - 2G?
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2018 - 18:13 #3
slå det op og se hvad andre sælger det for