Avatar billede lurup Ekspert
03. oktober 2018 - 22:25 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Rapsberry PI 2

Kan jeg på en måde streame yousee tv med en Rapsberry PI 2 ?
Avatar billede KLIS Juniormester
04. oktober 2018 - 08:14 #1
I gamle dage kunne man bruge KODI (XBMC) og installere et 3. parts Yousee web TV plugin, men streamet blev lukket/krypteret af Yousee, da de vil have total kontrol over forbindelsen. Bedste bud er at bruge 4.gen Apple TV, Chromecast fra tlf/tablet eller et TV, som Yousee har lavet en app til (eks. Samsung m. Tizen eller LG m. WebOS 3.5)
Avatar billede mort1 Ekspert
04. oktober 2018 - 13:16 #2
Ved desværre ikke noget, som kan hjælpe dig på vej, men jeg synes at emnet er interessant - Måske en ide, at prøve i en hardwaregruppe f.eks. Fjernsyn & Projektorer
Avatar billede lurup Ekspert
04. oktober 2018 - 17:53 #3
Jeg flytter det....TAK