Avatar billede Hoier215 Praktikant
05. oktober 2018 - 09:49 Der er 1 kommentar

Fejl i Drop Down menuer

Hej Alle.

Jeg har et spørgsmål til Excel. Efter jeg har opdatering min Mac til Mojave, kan jeg ikke få nogle af menuerne ned fra værktøjlinjen. Alle ting virker, men jeg mangler valgmuligheder som eksempelvis i de forskellige kanter man kan indsætte. Jeg har søgt og søgt, men kan ikke finde noget konkret på hvad problemet kan være. Håber der er en der kan hjælpe. :)
Avatar billede Mr-Juul Novice
11. oktober 2018 - 13:50 #1
Hejsa! Har du forsøgt at kigge i tilpas båndet under indstillinger? De kan være blevet nulstillet under opdatering