Avatar billede ZeBa Ekspert
06. oktober 2018 - 04:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg galt

Windows 10
Jeg har kørt rundt i USA i 2 uger og boet på mange motels og næsten hver eneste sted har jeg haft problemer med at logge på nettet.
Jeg bruger "hatten" i nederste højre hjørne til at finde motellet og klikker på konnekt og så får jeg som regel meldingen "Cannot connect to the internet".
Og Windows fortæller, at jeg skal åbne browseren og afvente en log ind side. Men der kommer sgu ikke en log ind side. Det vil sige det er der lige kommet men det sker ellers aldrig.
HJÆLP
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2018 - 14:11 #1
ligger der ikke en velkomst-folder med regler for motel, nødudgange osv inkl tilkobling til wifi (evt skal det købes i receptionen)
Avatar billede nopsen Ekspert
08. oktober 2018 - 01:41 #2
#1
hvad skulle ZeBa gøre uden dig...  vi andre er stået af.
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2018 - 20:32 #3
Nej, der er ikke noget som helst
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2018 - 20:33 #4
Beklager at jeg svarer så sent, men der skete en del ubehageligheder den sidste tid derovre