Avatar billede bb69 Seniormester
06. oktober 2018 - 06:08 Der er 4 kommentarer

kan man gendanne slettede sms beskeder

hej.

kan man gendanne slettede sms beskeder, evt. med et gratis program.

findes der også et program så man kan gemme sine sms`er på sin pc

mobilen er en samsung
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2018 - 06:52 #1
nej og nej
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. oktober 2018 - 08:38 #2
Gendannelse : se her https://howtorecover.me/deleted-messages-android-dr-fone
Success raten afhænger af hvor længe det er siden

gemme : Du  kan installere en app der automatisk gemmer alle sms på feks  google drev - jeg bruger Super Backup  ( men der findes sikkert andre )
Avatar billede puren Ekspert
06. oktober 2018 - 14:31 #3
Avatar billede bb69 Seniormester
15. april 2020 - 07:49 #4
der er siden jeg oprettede spørgsmålet sket en del, kan ikke huske hvad jeg prøvede eller om det virkede, så lidt svært at vælge om i havde en løsning på dette