Avatar billede Aaaaaa- Mester
06. oktober 2018 - 13:52 Der er 3 kommentarer

Skjult tekst

Er det korrekt forstået, at den eneste mulighed for at benytte "skjult tekst" i word er ved at angive teksten som "skjult" og herefter hhv. skjule/vise teksten ved brug af knappen "vis/skjul", hvormed man så (desværre) også får vist alle mulige andre formateringsmærker der måtte være i dokumentet?

Kan man på nogen måde kun få vist den skjulte tekst og ikke alle de andre formateringsmærker? Eller findes der en anden smart måde til at benytte skjult tekst?
Avatar billede Aaaaaa- Mester
06. oktober 2018 - 13:55 #1
Jeg tror selv at jeg fandt ud af det nu :)
Avatar billede milter Ekspert
06. oktober 2018 - 18:52 #2
Gjorde du det ved at vælge tekstfarven "Hvid"?
Avatar billede Aaaaaa- Mester
08. oktober 2018 - 10:07 #3
Nej, det var ved at gå ind i indstillingerne - vis - og vinge af ved "skjult tekst" ved "vis altid disse formateringsmærket på skærmen".