Avatar billede jensg Praktikant
09. oktober 2018 - 17:41 Der er 2 kommentarer

Ekstern harddisk går i dvale

Jeg har været så uheldig at købe en ekstern harddisk til brug ved optagelse af tv programmer, som automatisk går i dvale og derfor ikke optager noget. Jeg har læst, at man fra en computer kan ændre harddisken, så at den ikke mere går i dvale, men hvad når det drejer sig om et tv og ikke om en computer?
jens@fgabe.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2018 - 18:36 #1
det afhænger af hvad dit tv kan gøre med disken.
er der en menu ? med disk options ? for eksempel format ?

umiddelbart er det tv firmwarens skyld, sååååååå
Avatar billede poko1 Ekspert
09. oktober 2018 - 18:56 #2
Da jeg satte en 2,52" HDD til mit Samsung og ville optag meldte det at disken skulle klargøres og det har virket siden
P.S. Jeg kan ikke læse den på Pc. men heldigvis Er min Samsung tilsluttet mit Netværk.
https://ibb.co/k4h3ZU