Avatar billede K-EN. Praktikant
10. oktober 2018 - 10:44 Der er 2 kommentarer

Flytning af gmail til ny CP

Jeg har anskaffet mig en Dell computer og vil nu gerne vide, hvordan jeg flytter mi gmail adresse til den nye computer.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. oktober 2018 - 10:54 #1
GMail er en web-mail - den ligger i internettet, og ikke på din PC - så på den ny PC skal du blot gå på https://mail.google.com i en webbrowser - så burde du have det hele.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. oktober 2018 - 10:55 #2
Du kan selvfølgelig have foretrukket at sætte det op i et program - en såkaldt klient, så som Outlook, Windows Mail, Thunderbird el. lign. Men så er det bare at installere det program du foretrækker, og angive dine google brugeroplysninger - så foregår det som regel ret automatisk.