Avatar billede hclisbedsted Seniormester
10. oktober 2018 - 16:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke åbne app

Jeg har fået en anden PC, jeg har lagt en del billeder ind bå på harddisk og usb stik, men jeg kan ikke åbne dem, jeg får meddelelse : denne app kan ikke åbnes, gå til windows store for at få mere info.--m.v.h.--h.c.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. oktober 2018 - 19:05 #1
Hvilket format er billederne gemt i - og hvilket program har du brugt til at vide/redigere dem i førhen?
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
10. oktober 2018 - 19:50 #2
det er jpg fil og det med hvilken program ved jeg ikke rigtig hvad du mener, jeg tager jo nogen direkte fra kammeraet og ligger ind på pc og en del har jeg på ekstern harddisk, som jeg til tider er inde og se på, håber du kan bruge dette
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2018 - 21:02 #3
Prøv Fastone Image viwer (gratis) Hvis en jpg fil ikke vises der, er der noget galt med billedet. http://www.faststone.org/

Ps. Den grønne markering er kun til løsninger, ikke til indlæg.