11. oktober 2018 - 13:04 Der er 1 kommentar

Nulstilling af HP printerpatron

Hej :-)

Jeg har et spørgsmål omkring min ene patron til min HP Designjet Z2100 Photo.
Den skriver at den er udløbet. Den er helt ny, men løbet for dato.
Er der nogen der ved om man kan nulstille den, eller er det bare sur røv??
Det er ikke en 'alm' patron, hvor man kan sætte tape osv over chippen.
Den hedder C9453A,

Pft:-)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2018 - 23:04 #1
det er en fejl.
hvad med at levere den tilbage og få en ny eller pengene tilbage ?