Avatar billede ErikHg Ekspert
11. oktober 2018 - 16:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Er kørt lidt fast i Windows 10 - Classic Shell

I forbindelse med installation og test af Windows 10 er jeg kørt lidt fast. Windows 10 kørte fint med overraskende god kompatibilitet. Der var Office 2013 installeret men pludselig lavede dette program problemer, så jeg valgte at geninstallere Windows 10. Mens Windows 10 var installeret havde jeg også installeret Classic Shell, men det driller nu med geninstallationen af dette program.
Håber at jeg kan hjælpe mig lidt - på forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
11. oktober 2018 - 17:03 #1
Gå i Kontrolpanelet Programmer og funktioner afinstaller ClasicShel og geninstaller det
http://www.classicshell.net/downloads/latest
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. oktober 2018 - 18:44 #2
Jeg takker for hjælpen :-)
Avatar billede posten Ekspert
12. oktober 2018 - 19:24 #3
husk når du går i jobliste/start skal din classic være aktiv ellers kommer windows start frem