Avatar billede Frederik Novice
11. oktober 2018 - 21:38 Der er 9 kommentarer

Mit Tastatur er i støkker tror jeg det er helt skævt

Windows 10
Enhed: Aspire GX-281. ACER, Stationnær

Problem: Min Computer/Tastatur skrivcer vc vis jeg klikker v eller c det samme sker vis jeg klikker 5 så skriver den 53 og det samme med 3 det blir til 5 kom til at spille noget cola udover det også tog jeg en serviet uden at tænke over jeg kunne klikke på nogen knapper har prøvet en hel del med at skifte mit tastatur til engelsk og alt muligt og noget meget mærkeligt var da jeg satte det til engelsk kunne jeg stadig skrive æ, ø og å? Nå please hjælp :D

-Frederik.

PS: Det er et keyboard
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2018 - 21:57 #1
det er kaput
Avatar billede Frederik Novice
11. oktober 2018 - 22:04 #2
Hej mine andre taster virker fint ellers ville jeg ikke kunne skrive beskeden
Avatar billede Frederik Novice
11. oktober 2018 - 22:08 #3
Sikker på der ikke er noget jeg kan gøre?
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2018 - 22:29 #4
jo, du kan skille det ad, og rense det med sprit.
colaen har kortsluttet forbindelserne
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2018 - 22:30 #5
du skal have alle tasterne af
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. oktober 2018 - 23:26 #6
Et lille råd: af bitter erfaring, så tag et foto af tastaturet inden afmontering af tasterne - det kan nemlig blive lidt af et problem, når disse skal genmonteres.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2018 - 07:02 #7
Hvis det ikke er et hundedyrt gamer tastatur tror jeg ikke det er besværet værd.
Tror ikke meget på du får en brugbar løsning desværre.
Avatar billede Frederik Novice
12. oktober 2018 - 07:23 #8
øøøhh nu er jeg forvirret og meget glad troede lige jeg skulle ud og købe nyt men efter det holdte en pause over natten så virker det igen?? nå men tak for hjælpen alligevel D: !
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2018 - 07:46 #9
Velbekomme.
Håber det holder :-)