Avatar billede gabby Seniormester
14. oktober 2018 - 10:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

QNAP TS-251+ Dvale

Hej
Jeg har mig sådan en QNAP server stående tændt 24-7.
Den kører hverken PLEX eller lign. Kun som opbevaring af filer.
Jeg ved at den går i dvale men sidder tit og ser at lige pludselig starter den umotiveret op af sig selv.
Det er sikkert en baggrunds’opgave’ der kører men den skal sku kun starte op når jeg siger den skal ;)
Jeg kan godt se en liste over en masse baggrunds ting... men har ingen anelse om hvordan jeg stiller det eller hvad jeg gør :/

Nogen der kan hjælpe eller måske ved hvor der er en god i struktio / film til dette ?

På forhånd tak.:)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2018 - 10:42 #1
Sker det når du bruger stifinder på en pc eller evt når du har hentet noget på nettet der evt skal scannes?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2018 - 12:56 #2
check dvaleindstillinger i din BIOS
Avatar billede gabby Seniormester
16. oktober 2018 - 00:48 #3
okay jeg forsøger =)