Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2018 - 11:02 Der er 2 kommentarer

Word konverteres til pdf - fejlmeddelelse

Jeg har en ipad Pro
Ios 12,0

Når jeg vil eksportere word docx til pdf kommer fejlmeddelelse.

Filen kan ikke eksporteres
Denne fil kan ikke ikke konverteres til et format, der kan udskrives.

??
Jeg har gjort det mange gange før uden problemer så hvad mon der er galt. Har også oprettet et helt nyt word doc men samme meddelelse kommer.
Avatar billede finb Ekspert
14. oktober 2018 - 11:07 #1
Prøv at gemme som
.DOC først
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2018 - 11:24 #2
Jeg ser at de tidligere filer er som du siger en doc og derfra videre til pdf men nu åbner og gemmer den jo word automatisk i docx hvordan får jeg den væk fra det