Avatar billede Sofia Praktikant
14. oktober 2018 - 22:27 Der er 7 kommentarer

Lyd

Jeg har haft en computer med mærket hp, hvis jeg husker rigtigt. Lyden på denne stoppet med at virke, men lyden begyndte at virke igen når jeg genstartet den. Af andre årsager købte jeg en ny.
Jeg oplever nu præcis det samme på min nye computer, som har mærket hp.

Kan det være min skyld? Er det noget, som jeg kan ændre på når jeg skal købe en ny computer? Eller er de begge bare dårlig?

Tusind tak på forhånd :)
Avatar billede Sofia Praktikant
14. oktober 2018 - 22:28 #1
Ups, mente at min nye computer har mærket asus.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. oktober 2018 - 22:46 #2
Prøv at kigge i Enhedshåndteringen om der er mangler.
https://ibb.co/fd0K1L
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2018 - 06:20 #3
installer bundkortriveren som ligger på hp hjemmeside.
slå din computer op og led efter motherboard driver. installer dem
Avatar billede claes57 Ekspert
15. oktober 2018 - 08:39 #4
se på tastaturet - på min (lenovo) er der på F1-tasten også en højttaler med kryds over - den slukker lyden. For at slukke eller tænde lyd, så hold [Fn] tast nede og tryk på [F1] (eller hvor du nu har symbolet på din pc).
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2018 - 11:39 #5
hvad betyder at lyden stoppede? lavede du noget særligt? tændt noget? er der tilsluttet noget til din pc? måske en tv?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. oktober 2018 - 11:49 #6
En hel del Windows 10'er har ikke fået Realtek med ved sidste Opdatering det gælder også version 1803.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2018 - 12:56 #7
Ifølge Microsoft løser lydopdateringen med navnet KB4468550 »et problem, hvor efter installering af Intel Smart Technology driver (version 09.21.00.3755) via Windows Update eller manuelt, computer-lyden holder op med at fungere.«