Avatar billede mb2000 Novice
16. oktober 2018 - 15:46 Der er 7 kommentarer

Live twitter feed på webside

Hej

Jeg er stødt ind i et problem som på papiret virker simpelt - men hvor løsningen ikke lige alligevel er at finde.
Jeg vil gerne have en side hvor der loades tweets med at specifikt #
det kunne være #computer.
Denne side skal bare stå og opdatere med alle tweets som bruger dette # - men det virker som at dette er blevet umuligt at lave, med mindre men køber en modul til wp som så koster en mindre formue hver gang man vil bruge funktionen.

Kan det passe eller er der en ekspert herinde der ved hvordan jeg kan løse dette ?

På forhånd tak for input
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 16:40 #1
kan du ikke bare indlejre
https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=%23computer&src=typd

%23computer kan så skiftes efter ønske
Avatar billede mb2000 Novice
16. oktober 2018 - 16:58 #2
Hmmm tror ikke det gøre det - men måske - kan dette url styles ?
Mit slut resultat skulle helst være noget ala dette
https://goo.gl/images/ahXdyW
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 17:22 #3
så skal du
1) hente siden
2) lokalisere <ol class="stream-items js-navigable-stream" id="stream-items-id"> og kopiere den inkl indhold ud og sætte op hos dig inkl en css, der formaterer data
Der er en årsag til, at dem, der har lavet det, vil have penge for arbejdet
Avatar billede mb2000 Novice
16. oktober 2018 - 19:34 #4
Skal jeg stadig bruge den url som du skrev først ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 19:49 #5
det er link til de data, du vil vise - så åbner du siden lokalt på din server, trækker data ud og viser resultatet. Du bryder nok alle regler om ophavsret, men den del styrer du selv.
Avatar billede mb2000 Novice
17. oktober 2018 - 08:54 #6
Hej claes57

Du er med på at jeg vil vise tweets med det samme og ikke selv vil poste dem, men vise alle der eks skriver #computer?
Vi det ikke kræve meget energi at hente siden - er den løsning du skriver sådan lide cravling ?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2018 - 09:10 #7
prøv at se på https://help.twitter.com/en/using-twitter#website-and-app-integrations
du er ude, hvor jeg ikke kan bunde...