Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 21:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ekstern Thoshiba ses ikke i Windows

Jeg har en ekstern 500GB Thoshiba flash disk, som ikke ses på min bærbare efter oktober 10 opdateringen.
Heller ikke hvis jeg lader den sidde i medens computeren genstarter.
Der er lys i, men det blinker ikke som ellers ved isætningen.
Men den ses på min stationære, som også er opdateret, så den er i orden.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2018 - 21:53 #1
Er det både i diskhåndtering og i enhedshåndteringen den er væk under diskdrev?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 21:54 #2
Ps. Disken ses i Enhedshåndtering, hvor der står, at den er i orden.
Men altså ikke i Denne PC.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 21:55 #3
Nå der skrev vi samtidig :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2018 - 22:03 #4
Du havde ret. Jeg skulle også have set i Diskhåndtering, det var ubetænktsomt.
Den var der, men uden drevbogstav. Det fik den så, og nu ses den.
Takker for din insats. 😁
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2018 - 22:11 #5
Velbekomme da. Den var nu ikke så stor, men absolut brugbar :-)