Avatar billede petert Forsker
21. oktober 2018 - 10:13 Der er 2 kommentarer

Opsætning Outlook 2010

Mit problem er at i mit outlook træ, optræder flere dubletter af e-mail adresser.
I outlook 2010 i kontoindstillinger> fanen>e-mail>kan jeg se de konti jeg har. I fanen Datafiler er der en del samme e-mail adresser. Disse optræder også i mit Træ struktur til venstre i outlook.(dubletter ??)

Hvad er det der skal være i fanen Datafiler ???

Fejlen bevirker at jeg eks har

xx@yy.dk
+
xx@yy.dk (1)
mvh
Petert
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2018 - 11:01 #1
i fanen datafiler bør der helst kun være en datafil til hver postkasse - men det afhænger i hvert fald din opsætning
Avatar billede Neil Denton Praktikant
19. november 2018 - 12:51 #2
For det første brugte min kone ikke W10 mail app og havde aldrig. Hun har altid brugt Outlook 2010, som indtil mandag fungerede fint. Brugen af e-mail-appen for første gang var først, efter at problemet opstod, da det var den eneste måde at få hendes e-mails på.
Jeg forsøgte rettelserne i linket og ingen arbejdede. Jeg kunne ikke komme til første base med nogle af dem.
Jeg vil besøge min computers guru i morgen.

https://www.writemyessay24h.net/