Avatar billede erik@lenander.name Praktikant
21. oktober 2018 - 17:18 Der er 4 kommentarer

opgavevisning

Hej CW
Efter at have slettet "skrivebordsapps"/"programfliser" er en flise ikke fjernet helt men fremstår som lyseblå og gennemsigtig og kan ikke fjernes.
På forhånd tak
Erik
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2018 - 19:17 #1
skrivebeskyttet, windows vil have den? Hvad kan ikke fjernes?
Avatar billede Nalle Praktikant
21. oktober 2018 - 22:15 #2
I "Opgavevisning" vises mine "opgaver/skrivebords-apps/programfiler". De kan Åbnes/Fjernes/og alle kan Ryddes fra Tidligere i dag. En forblev gennemsigtig og blå, da den var fjernet kunne den naturligvis ikke fjernes igen. Hvordan fjernes den fra skrivebordet?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2018 - 09:10 #3
jeg ved stadig ikke, hvad det var for en opgave, fx om det var en windows-styret ting.
Men - genstart maskinen for at se, om det var en kørende opgave
Avatar billede Nalle Praktikant
22. oktober 2018 - 15:47 #4
Ikke en kørende opgave.Besøgte opgaver ses i "Opgavevisning" og kan slettes.
Opgavevisnings knappen, 3. fra venstre på nederste bjælke, ved siden af "Søg" ,Windows 10. Har jeg forladt en opgave kan jeg finde den i opgavevisning og åbne den igen. Jeg ved desværre ikke hvordan jeg skal forklare det anderledes.
En af opgaverne forblev, dog gennemsigtig, efter den blev slettet og kan nu ikke fjernes.