Avatar billede VAO Praktikant
22. oktober 2018 - 07:39 Der er 1 kommentar

Vend kategorien

Jeg vil lave grafer ud fra en lille tabel.
Men i stedet for at have y-aksens tal 1-2-3 osv fra neden og opefter vil jeg gerne have tallene med det største nederst, 7-6-5 osv
En der kan hjælpe?
Avatar billede Daffodil Professor
22. oktober 2018 - 09:15 #1
Prøv at trykke på et tal på Y-aksen, således de bliver markeret.

Højreklik og vælg "Formater akse" så kan du i "Akseindstillinger" sætte et flueben for omvendt rækkefølge.