Avatar billede Thuleab Novice
23. oktober 2018 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pop up med bekræftelse af "gemt"

Jeg har lavet en reklamations rapport i excel der skal bruges af vores værksted.
Når rapporten er udfyldt gemmes den på et fælles drev via et scipt med et specifikt nummer, så andre kan åbne og opdatere.

Nu er det at jeg gerne vil have at der kommer en "pop up" med teksten: "Rapporten er nu oprettet og du kan lukke excel" når man trykker den knap der er lavet i excel arket for at gemme.

Spørg gerne hvis i skal bruge flere info for at kunne løse dette problem :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
23. oktober 2018 - 10:32 #1
Måske sådan:
Private Sub CommandButton1_Click()

'scipt (makro kode) der gemmer med et specifikt nummer

MsgBox "Rapporten er nu oprettet og du kan lukke excel"
End Sub
Avatar billede Thuleab Novice
23. oktober 2018 - 10:39 #2
Det virker :-)
Mange tak
Avatar billede store-morten Ekspert
23. oktober 2018 - 10:42 #3
Velbekomme