Avatar billede Maja123456 Praktikant
23. oktober 2018 - 18:24 Der er 4 kommentarer

Problemer med ugyldigt certifikat

Når vi vil benytte internettet via vores router, kan ingen enheder komme på nettet. Den melder fejl ift ugyldigt certifikat . Helt præcis at forbindelsen ikke er privat, hvilket skyldes et ugyldigt certifikat. Der står at dette kan skyldes en usikker forbindelse eller at webstedet er konfigureret forkert. Vi kan Ikke komme på nogle hjemmesider, mail, Viaplay eller noget!
Åbner vi certifikatet står der, at der er ugyldigt og udløb i 2006. Der står også at det er udstedt af Daniel?
Vi kan fint bruge mobilnetværk - problemet opstår via wifi router
Avatar billede kurtba Ekspert
23. oktober 2018 - 19:57 #1
Hvilken version af windows? Hvilken browser bruger du?
Har du prøvet en anden browser for at se om problemet også opstår der?
Det er vel ikke noget så simpelt, som at computeren har en forkert dato? Det kan give netop denne fejl.
Avatar billede Maja123456 Praktikant
23. oktober 2018 - 19:58 #2
Nej - problemet opstår både ved brug af wifi på smart tv, conputer, tablet og telefon. Det er ikke forkert dato.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2018 - 20:02 #3
kontakt jeres internet-udbyder - de har en support-afdeling, der burde være kloge på det
Avatar billede kurtba Ekspert
24. oktober 2018 - 22:49 #4
Noget tyder så på, at det er i routeren, at der er et problem. Hvis den er fra din udbyder, ville jeg ringe til dem. Hvis det er din egen, så prøv evt. at resette den.