Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. oktober 2018 - 20:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tagge en FB Ven - Hvordan ?

FB har fortalt mig, at jeg + en FB ven har 8 års fødselsdag ...
Har lavet en lille, fin film ...
*
Men hvordan tagger jeg min FB ven - så hun ser det ?
*
(Ja, jeg ved ikke. Om hun får samme besked og film, som jeg fok af FB ?)
*
Men tilbage til spørgsmålet :
Hvordan tagger man en FB ven - Og gør opmærksom på, noget jeg har slået op på min væg ?
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Jhja Seniormester
23. oktober 2018 - 21:23 #1
Skriv hennes facebook navn sammen med videoen eller post videoen på hennes væg.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2018 - 08:46 #2
Tak. Jhja
Avatar billede Slater Ekspert
24. oktober 2018 - 09:32 #3
Det forslag virker naturligvis, men for at tagge folk skriver du normalt @ efterfulgt af deres navn. Der burde poppe et vindue op med navne i, når du begynder at skrive navnet.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. oktober 2018 - 12:16 #4
Tak Slater