Avatar billede compac Seniormester
24. oktober 2018 - 15:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synkronisere mapper i Onedrive

Jeg har synkroniseret en mappe på computeren til Onedrive. Hvis jeg derefter opretter en undermappe  - bliver den så ikke automatisk synkroniseret til Onedrive?
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2018 - 15:34 #1
Det skulle den gøre. Det virker i alt fald sådan hos mig.
Avatar billede INK Ekspert
24. oktober 2018 - 15:38 #2
Du kan i indstillinger for OneDrive kontrollere, at alle mapper er "vinklet af" for at være synlige og synkroniserede.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2018 - 15:53 #3
undermapper bliver også synkroniseret...i hvert fald så længe programmet kører
Avatar billede compac Seniormester
26. oktober 2018 - 13:05 #4
Jeg har konstateret at synkroniseringen ikke gennemføres i tomme mapper. Jeg har prøvet:  Indstillinger -> gem automtisk -> opdater mapper. Det løste ikke problemet.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2018 - 08:17 #5
denne indstilling du henviser til er for at gemme de 3 mapper: "dokumenter, skrivebord og billeder" - så det giver ikke rigtig mening.
Og jo - også tomme mapper bliver synkroniseret.
har du måske fjernet nogen flueben i OneDrive som gør, at ikke alt bliver synkroniseret?
Avatar billede compac Seniormester
04. november 2018 - 11:35 #6
Jeg geninstallerede det hele og fjernede flueben i "Spar plads og download dem efterhånden som du bruger dem".
Det sidste burde ikke påvirke det, men jeg har rigelig harddiskplads, så det betyder ikke så meget.