Avatar billede larsgrau Forsker
26. oktober 2018 - 09:39 Der er 1 løsning

Link på knap med php i linket

Hej

Jeg har lavet dette link og det virker som det skal:
echo "<div><tr><td><a href='editsearch.php?id=".$row['id']."'>$regnr</a></td></tr></div>"

Nu vil jeg gerne have det ind i en knap , men når jeg putter php delen ind virker det ikke nogen ide ?
<!--Alt om Save knappen -->
<a><?php echo( "<button onclick=\"location.href='editsearch.php?id=<?php ".$row['id']." ?>'\">Edit</button>");?></a>

Lars
Avatar billede Slater Ekspert
26. oktober 2018 - 10:14 #1
Du kan ikke starte en PHP-sektion inde i en anden PHP-sektion - det giver sådan set heller ingen mening.

I stedet for <?php echo <?php ... ?> ?> skal du concat'e strengene. Eller bare gøre det langt nemmere, og kun bruge PHP til at udskrive det der er PHP, i stedet for hele knappen.

F.eks.
<a><button onclick="location.href='editsearch.php?id=<?= $row['id']; ?>'">Edit</button></a>

- Og hvorfor overhovedet have et <a> tag uden om din button, når du bruger onclick på knappen? Det <a> tag gør ingenting.