Avatar billede TheOnly_DKBing Praktikant
27. oktober 2018 - 14:26 Der er 3 kommentarer

der er lyd højtalere, imens der er lyd i høretelefon

når jeg sætter min høretelefon stikket i, på min bærbare og skal høre musik/spille nogle spil, men der kommer alligevel lyd ud af højtalere selvom jeg min høretelefoner sat i på min bærbare
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. oktober 2018 - 15:27 #1
Gå ind i Kontrolpanel>Hardware og lyd>Lyd>Administrer lydenheder>Afspilning.
Her kan du aktivere/deaktivere lydenheder. Klik på ok til sidst.
De gælder for Win 7, så jeg er ikke helt sikker på om det også dækker Win 8, 8/1 og 10.

https://ibb.co/impjTA
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2018 - 15:47 #2
#1 Jo det er det samme i 8.1 og 10.
I 10 kommer der en boks op, hvor man kan vælge. Det gør der ikke i 8.1, men
telefonerne ses under lyd, så man kan se, om de er tilsluttet.
Desuden kan man, ved at trykke på højtaleren i højre hjørne se lydstyrken.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2018 - 15:50 #3
Ps. hvis man ikke kan se sin enhed, kan man i feltet, højreklikke og trykke på
"Vis deaktiverede enheder".