Avatar billede hansuwe Juniormester
28. oktober 2018 - 19:26 Der er 11 kommentarer

Mislykkede opdateringer af Windows # 7 (KB4462923)

På min stationære HP computer kører jeg med OS  Windows 7 Professional med Service Pack 1 og programpakken Office 2010.
Pr. 9. oktober har Microsoft udsendt en månedlig opdateringspakke KB4462923 til Windows 7. De har yderligere udsendt en udførlig forklaring:
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4462923/windows-7-update-kb4462923  Heri omtales bl.a. at en forudsætning for, at denne  kan installeres er, at der downloaded en SSU update” # KB3177467
Mit problem er, at PC’en kløjs i det, hver gang jeg vil starte den.
Der kommer meldinger, at Windows konfigureres, eller at der skal downloades opdateringer, og man må (endelig) ikke lukke / slukke for
Computeren.
Det ”teater” opføres siden d. 9.okt. HVER dag, og det varer adskillige minutter hvergang. Omsider ”kommer PCen så til fornuft” og viser det normale startbillede med genvejs-ikoner m.v.
Jeg har set efter i Kontrolpanel / System og sikkerhed / Windows update / installerede opdateringer. Dér er vist, at KB3177467 er hentet, og at installation af KB4462923 ( som jo bliver hentet automatisk)  gang på gang er mislykkedes.
Er der nogen af jer, der kan give et tip, hvordan jeg kan blive fri for de gentagne tilløb til download af opdateringer og forsøgte konfigurationer af Windows ( den når hver gang ca. 35 %, så skifter billedet og enten begynder den forfra eller viser omsider start-billedet ).
Håber på brugbare oplysninger,  mvh., hansuwe
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2018 - 09:19 #1
Avatar billede hansuwe Juniormester
29. oktober 2018 - 11:17 #2
Godmorge, poko1, jeg har forsøgt at åbne din angivne link.
Der kom en LANG Excel liste, men ikke som forventet en programpakke
til installation, trin for trin.
På listen er vist mange "kryptiske" detailler og for de første 416 linier er der
for hvert emne slutningen: "Not applicable". Derpå kommer der mere uforståeligt
og så flere Not applicable. Jeg er godt nok af "Eksperten" blevet forfremmet til praktikant, men vil da nærmere betegne mig som nybegynder / amatør.
Hvordan kommer jeg videre, er der andre steder hos MicroSoft,
hvor jeg evt. kan finde opdateringspakken i en form, som min PC kan håndtere?
Mvh., hansuwe
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2018 - 11:45 #3
Nej det virker jo forkert Når der bliver hentet på en Win 10 Pc!
Men prøv at køre fra Katalog!
http://catalog.update.microsoft.com/v7/site/search.aspx?q=kb4462923
Avatar billede hansuwe Juniormester
29. oktober 2018 - 12:00 #4
Til Eksperten, support.
Et banalt spørgsmål: Hvordan kan jeg vedhæfte en side i Word-format
med screen shot af en liste over opdateringer.
Jeg ser ingen knap på siderne for "Vedhæft"
Hilsen fra nybegynder hansuwe
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2018 - 12:13 #5
Nej det er ikke så ligetil vi andre bruger dette link til at uploade billeder!
https://imgbb.com/
Avatar billede Essay Trophy Praktikant
31. oktober 2018 - 12:16 #6
I'm not saying you're required to do that at all and I positively comprehend that this inquiry is likely asked a considerable measure. In any case, to recommend that I ought to have expected disdainful outrage is a great deal. https://www.essaytrophy.com
Avatar billede hansuwe Juniormester
31. oktober 2018 - 17:15 #7
Quite frankly: I'm surprised by getting a reference / link to https://www.essaytrophy.com.
This is strictly an advertisment from some obscure Australian company
and it has absolutely nothing to do with my original question
nor with the advice I got from poko1 until now.
Will someone please explain how / why this advert came into our info exchange.
Regards from hansuwe
Avatar billede hansuwe Juniormester
14. november 2018 - 10:27 #8
Hej igen,
nu har det beskrevne "teater" med download af opdatering, konfigurering,
mislykket konf. og gentagelse, stået på i en måned.
For hver start af PCen fra "kold" begynder dette og efter flere omgange,
som stjæler tid kommer PCen omsider på benene og kan bruges.
Når jeg kigger efter i Kontrolpanel / system / Windows opdateringer
ses hver dag (nogle gange flere forsøg): Mislykket installation af KB4462923.
Der må være en hage, evt. et manglende hjælpeprogram,
som bevirker den besynderlige opførsel.
Er der nogen af jer "gamle / erfarne" som har et bud på,
hvor jeg skal se efter, evt. hente noget fra MicroSofts katalog ?
Hilsen fra en frustreret hansuwe
Avatar billede hansuwe Juniormester
14. november 2018 - 11:48 #9
Hej endnu engang,
jeg glemte lige før at tilføje, at jeg den sidste måneds tid
har oplevet flere tilfælde af den gammelkendte "BSOD".
Pludselig pakker PCen sammen, den blå skærm vises i nogle sekunder
og så ta'r den en genstart. Derefter er den skikkelig igen,
og man kan arbejde videre med mails, Word-dokumenter osv.
Der ER checket med sikkerhedsprogram fra F-secure,
der er ikke fundet malware. Skal der andre SIK-programmer til,
er der mon alligevel en lumsk fejl et sted ?
Hilsner fra hansuwe
Avatar billede cidodo Praktikant
05. marts 2019 - 11:24 #10
McDonald’s is an American fast food company, founded in 1940 as a restaurant operated by Richard and Maurice McDonald, in San Bernardino, California, United States.

https://mcdvoice.info/www-mcdvoice-com/
Avatar billede entertainment unit Praktikant
23. august 2019 - 13:25 #11
hi guys,
Check out my site: https://www.homemart.co.nz/