Avatar billede Jann6628 Mester
30. oktober 2018 - 10:00 Der er 1 kommentar

Outlook 2016

Hej eksperter.

Jeg sidder i MS Outlook 2016 og har et ønske om at kunne ligge to mails sammen, men det har ikke lykkes mig at finde en løsning endnu.

Mere præcis ønsker jeg at kunne sammenkæde 2 mails, med 2 forskellige emner og 2 forskellige afsenderer. Denne sammenkædning behøves ikke at kunne sendes videre, men blot at de ligger under/inden i hinanden, da de omhandler samme problem/samtale/emne.

Håber det giver mening og at i kan hjælpe mig.
Avatar billede g91 Juniormester
01. november 2018 - 21:48 #1
Kunne det så ikke være en ide, blot at oprette en mappe til de mails som omhandler samme emne ?
Du kan jo oprette lige så mange postmapper i Outlook som du har behov for. Også med undermapper.