Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2018 - 23:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Saw Plus 2.5 - Sawstudio

Tilbage i 90erne brugte jeg Saw Plus 2.5 - Sawstudio til at lave mix og redigere lydfiler. Programmet har jeg desværre mistet så jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med at finde det igen.

Pft, Ulrich
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2018 - 23:32 #1
idag ville jeg nok bruge Adobe Audition..

men SAW studio er her
https://en.freedownloadmanager.org/Windows-PC/SAW-Studio.html
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2018 - 23:48 #2
Saw er så nemt at bruge og jeg kan stadig huske det. jeg fandt godt den udgave, du også kommer med, men det er en demo version. Jeg vil rigtig gerne have en fuld version hvis den findes et sted.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2018 - 04:28 #3
jeg har googlet. kan ikke finde en piratkopi af den gamle.
når du bruger et program fast, så bør du også købe det.

du kan evt. finde en piratkopi, men det vil jeg ikke hjælpe med

jeg laver musik og har derfor mange programmer.
jeg har købt dem allesammen, det er ikke risikoen værd at bruge kopier: man får bar e virus der ødelægger ens arbejde.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2018 - 16:23 #4
Hej igen

Det er vel ikke en piratkopi hvis man har ejet en kopi og har mistet den :-) Anyway jeg fik kontakt med RML Labs som har min gamle kvittering og vil email en ny kopi så problemet er løst :-)