Avatar billede lurup Ekspert
31. oktober 2018 - 19:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Reparer word fil

Hej
Jeg har en fil i .docx jeg ikke kan åbne. Den kommer med fejl at den ikke kan læse den.
Jeg har lavet filen på en mac og har filen på en usb nøgle.
Hvad kan jeg gøre
Avatar billede milter Ekspert
31. oktober 2018 - 21:19 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2018 - 09:26 #2
Overvej den sidste gang du gemte filen - når jeg hører USB-stik, tænker jeg med det samme at filen sandsynligvis ikke har været gemt helt, da stikken er trukket ud af computeren.

Både PC og mac bruger at gemme i baggrunden - d.v.s. hvis man gemmer i word, lukker word ned, er det ikke sikkert at filen reelt er gemt endnu - derfor findes "Sikker fjernelse af hardware" på PC´en - jeg ved ikke hvad mac har.

Men kan du nikke genkendende til at filen blev gemt, og stikken trukket ud lige bagefter, tror jeg ikke der er noget at gøre.
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 20:33 #3
Tak for hjælpen