Avatar billede rasmusrasmus Praktikant
01. november 2018 - 08:45 Der er 5 kommentarer

Graf/grid

Hejsa,
Er der nogen der har erfaringer med en form for graf, man kan benytte, som automatisk omdanner data til en graf?
Vil gerne ændre grafen vi har her:
https://bettingfamily.com/tipsters/ptoenner
Til noget mere ala: https://www.dropbox.com/s/rxwcxlhln0gw6qm/Screenshot%202018-11-01%2011.44.29.png?dl=0
Uden at skulle kode det fra bunden, da vi allerede har dataen tilgængeligt.

På forhånd tak.
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2018 - 09:15 #1
Google Charts?
Avatar billede falster Ekspert
01. november 2018 - 09:50 #2
Hvilket program har fremstillet søjlediagrammet?

(Og - kan dette ikke fremstille den ønskede graf i stedet for?)
Avatar billede Slater Ekspert
01. november 2018 - 09:53 #3
#2: Good point, jeg kiggede slet ikke på websitet - men det er tilsyneladende lavet med Chart.Js, som sagtens også kan lave grafer. Ingen grund til at skifte til noget andet.
Avatar billede richardjensen Seniormester
01. november 2018 - 09:57 #4
Prøv at downloade/installere 'Graph' - det er et gratis prg. - som jeg synes rigtig godt om.
Avatar billede rasmusrasmus Praktikant
01. november 2018 - 10:57 #5
Tak for forslagene - jeg tager et kig.