Avatar billede ps76 Forsker
01. november 2018 - 13:27 Der er 4 kommentarer

Noget jeg mangler?

Har bl.a. med hjælp herfra lavet en ny hjemmeside. Ved ikke rigtig, om jeg kan erklære den færdig nu, og uploade den officielt. Måske er der nogle her, som lige gider kigge på den og komme med kritik, forslag el.andet, som jeg måske har overset. Jeg har forsøgt at lave den "responsive" og synes det ser ud til at virke, hvis jeg bruger f.eks. googles testsystem.
Den ligger her: www.granvista.dk/webtest
På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2018 - 14:15 #1
billeder vises flot - det vises fint nok på android og ios. Det skal så også på https så chrome ikke skriver 'usikker side' men det er så det sidste...
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2018 - 14:43 #2
Hvis man bruger Firefox Focus som browser (for at være anonym) så dør dine ikoner med fly,strand osv. Kan du lave dem om til alm gif eller png filer?
Pudsigt nok, så virker de fint Firefox selv, det er kun Focus versionen, som fejler.
Avatar billede ps76 Forsker
01. november 2018 - 15:20 #3
Tak Claes. Det med https skal jeg lige finde ud af, hvordan man gør - men det ved du måske også noget om? Ellers er det vel der, hvor jeg har webhotel, som kan fikse det.
Det andet med ikonerne burde ikke være noget problem. Jeg prøver.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2018 - 15:58 #4
hos one er det klart til brug, hos unoeuro skal man lige lave en rettelse i .htaccess filen og hente en licens (gratis). Har ikke prøvet andre steder - men det står sikkert beskrevet på supportsiden når du er logget ind på domæne-kontrolpanel.

Firefox Focus er der nok ret få brugere på - jeg har den fordi jeg så på ipad kan bruge safari som vanligt og have focus sat på som filter - så får jeg reklamefri browser. Der er en del (bla boligsider) hvor der mangler 'bladre'ikoner - men hellere det, end reklamer på alle sites.