Avatar billede Mads Lundgren Praktikant
01. november 2018 - 14:28 Der er 2 kommentarer

OSO Opgave || Løn og andet || Datateknikker

Hey jeg er i gang med en OSO Opgave og for dem der ikke ved hvad OSO er, så er det Obligatorisk Selvvalgt Opgave, min skole har valgt at emnet skulle være vores fremtidlige uddannelser, derfor har jeg et spørgsmål til dem der arbejder som Datateknikker om hvad de får i løn og andre goder.

Hvis du kunne tænke dig at svare på dette så jeg kan lave min OSO Fremlæggelse færdig så kunne jeg godt tænke mig at vide dette:

Lan-Del: (fyn/sjælland/jylland)
Erfaring: (antal år man har arbejdet i)
Løn: (Løn om måneden) / (Pension hvis man får det)
Andre goder: (som internet eller andet man får fra arbejdet af)

Tak fordi i gad og læse dette og håber i vil hjælpe med at besvare dette :)
I kan kontakte mig på denne mail hvis i har noget i synes kunne hjælpe på fremlæggelsen: madslundgren2003@gmail.com
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2018 - 16:06 #1
så kunne du lave et spørgeskema i google sheets og få dine data serveret anonymt i regnearket. Det vil nok give flere svar end her
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2018 - 05:08 #2
ring til et par IT firmaer. det er ægte research!