Avatar billede Mille Mathiassen Praktikant
04. november 2018 - 12:42 Der er 5 kommentarer

Min computer døde!

Hej computer mr. Jeg spillede lidt fortnite jeg har sat lader i pc,en efter en halv time ca. Slukkede pc,en og den vidste at den ikke ladet mere hvorefter jeg prøvet at tænde den igen og igen men intet skete. Ved du måske hvad der er sket? Håber i vil hjælpe 😮🙏🏻
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2018 - 12:56 #1
defekt batteri = kan ikke lade ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
04. november 2018 - 14:25 #2
nok nærmere laderen der er defekt
Avatar billede poko1 Ekspert
04. november 2018 - 15:42 #3
Enig med #2 Hvis den ikke kører med laderen  så kan det kun være den.
Du kunne jo prøve at tage batteriet ud og se om den så kører.
men jeg tror ikke på det.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. november 2018 - 09:41 #4
Prøv også lige det gamle trick med at tage laderen fra og hold power-knappen inde i 10 sekunder.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. november 2018 - 10:17 #5
Hvis du bruger #4 Så husk lige at tage Batteriet ud af PC: