Avatar billede Milla Bjørnskov Praktikant
05. november 2018 - 22:50 Der er 1 kommentar

Flymekaniker for flygtninge Hvad kan jeg gøre for at hjælpe.

Jeg er i gang med at hjælpe min kæreste som gerne vil være flymekaniker.
Jeg ved intet om flymekaniker, men jeg vil så gerne hjælpe ham videre.

Han er 24 år, han er flygtning og han har boet i Danmark i snart 4 år.
Han har taget 9 klasses eksamen, og han er snart færdig med 10 klasse.
Han snakker dansk rimelig godt, han snakker ikke ren dansk men han lærer stadig.
Han brænder for at være flymekaniker, det har været  hans drøm i mange år. Når han først har sat sig til en opgave, gør han det godt og grundigt færdigt.
Han kan ikke komme ind i militæret, men han går heller ikke op i militærfly.

Jeg ville høre jer om I ved eller kender til et sted hvor nogle kan tage godt i mod ham.
Kender i også et godt flymekaniker læreplads? og hvor i landet er det bedst for ham som flygtninge at tage hans uddannelse?.
Kender i nogle???
(P.S. Han kunne godt tænke sig at flytte til Jylland og starte på uddannelsen).

Jeg håber I kan hjælpe eller komme med gode råd til os.

Mvh. Camilla Lund. 😊
Avatar billede kurtba Ekspert
05. november 2018 - 22:57 #1