Avatar billede Tobias Praktikant
05. november 2018 - 23:20 Der er 5 kommentarer

Kan ikke åbne filer via java

Davs.
Jeg har det problem med at når jeg downloader en fil eller noget kan jeg ikke åbne et med java. Jeg har prøvet at installere java for at se om jeg overhovedet havde det, det hjalp ikke. Håber at i ved noget. Tak på forhånd!

(Jeg ved ikke hvilken kategori dette høre til)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2018 - 01:04 #1
Hvad er det for en type fil du downloader?

Og hvordan forsoeger du at aabne dem med Java?
Avatar billede Tobias Praktikant
06. november 2018 - 12:56 #2
Det er Optifine til minecraft.
Når jeg har downloadet filen, højre klikker jeg på filen og trykker “åben med” men for at kunne bruge optifine skal jeg åbne med Java men den kommer ikke frem.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2018 - 14:36 #3
Vær sikker på at Java er installeret.

Og ved "åben med" hvis ikke Java er der, så søg efter andet program og vælg javaw.exe !
Avatar billede nikofins Praktikant
24. marts 2020 - 09:39 #4
mit labymod kan ikke åbne og jeg prøver og prøver men kan ikke ps bruger java
Avatar billede nikofins Praktikant
24. marts 2020 - 09:39 #5
og det er til minecarft