Avatar billede Knud Novice
07. november 2018 - 00:53 Der er 4 kommentarer

Overføring af foto

Hvordan kan jeg overføre foto fra min hustrus ifon til google foto på min PC???
Hvordan kan jeg overføre foto fra ekstern harddisk til google foto??
Avatar billede nopsen Ekspert
07. november 2018 - 01:21 #1
Avatar billede puren Ekspert
07. november 2018 - 01:27 #2
installer google fotos på iphone så køre det af sig selv

fra computer til google fotos.
gå til fotos https://photos.google.com/
og træk og slip lige som når man kopier en fil fra en mappe til en anden
Avatar billede appMaster Praktikant
24. november 2018 - 10:51 #3
Fra iPhone til PC:

Fotos på en iPhone er oftest sikkerhedskopieret til iCloud. På en PC kan man åbne iCloud via en internetBrowser fx Chrome med adressen: www.icloud.com
Så indtaster man sit apple iD og tilhørende kode og herefter har man adgang til bla Photos fra iCloud, hvorfra billeder kan trækkes til Google Photos
Avatar billede puren Ekspert
25. november 2018 - 01:32 #4
appMaster >> det er da at gå over broen efter vand,