Avatar billede lurup Ekspert
08. november 2018 - 15:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køre 2 mp4 film efter hinanden og forsat.

Jeg arbejder på en skole hvor vi har en messe computer vi bruger rundt omkring og den skal betjenes af mange forskellige lærer.

Hvordan er det nemmest og bedst så det virker hvergang og kan bruges af selv ikke it kyndige personer.
Avatar billede Slater Ekspert
08. november 2018 - 15:54 #1
Hvad bruger I til at afspille dem med?
Avatar billede lurup Ekspert
08. november 2018 - 16:31 #2
Jeg vil gerne hører hvad der er det nemmeste ???
Avatar billede eurositi Ekspert
08. november 2018 - 16:44 #3
Opret en afspilningsliste i Windows Media Player, som indeholder begge videofiler og sæt afspilleren til at gentage listen, når den er nået igennem.
Du kan gemme afspilningslisten som en fil på Windows skrivebordet, så messedeltagerne bare skal dobbeltklikke på denne for at starte showet, når de møder på standen.
Avatar billede lurup Ekspert
08. november 2018 - 17:08 #4
Tak.....er lige blevet anbefalet VLC
Hvordan laver jeg så de 2 filer jeg har lavet en vlc ud af starter automastisk op i fuld skærm.?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2018 - 17:29 #5
test lige kommandolinjen
vlc --video-on-top --fullscreen --loop video1.avi video2.avi
Avatar billede lurup Ekspert
08. november 2018 - 17:52 #6
Hvor skal jeg skrive det ? skal jeg lave video.avi om til mit ? fx film.mp4
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2018 - 19:15 #7
det er til en kommandolinje, fx i en .bat fil eller som genvej på skrivebordet (det skulle være let)
video.avi video2.avi
kan du erstatte med dine film-navne - jeg kender dem ikke, og som jeg forstår vlc, så kan det være en film eller en serie af dem.
Hvis du laver det som genvej, så sæt stien til vlc ind, og også sti til film, og med " hvis mellemrum i stier), fx
"C:\Program Files\vlc\vlc.exe"  --video-on-top --fullscreen --loop "c:\users\mig\videoer\vlc\video1.avi"
osv...
Avatar billede claes57 Ekspert
08. november 2018 - 19:17 #8
uanset linjeombrydning herinde, så skal

"C:\Program Files\vlc\vlc.exe" --video-on-top --fullscreen --loop "c:\users\mig\videoer\vlc\video1.avi"

stå i én linje