Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
10. november 2018 - 14:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"Vild Med Dans" (Tidligere udsendelser)

Har aldrig -
Før i går, da min viv og jeg blev inviteret til at se "Vild Med Dans" hos vor ene datter og hendes familie. (Vor anden datter og hendes familie var der også) - Aldrig før set "Vild Med Dans" ...
*
Men det var da ret underholdende ...
Især at lytte til hvad de 6 børnebørn sagde om danserne og musikken.
*
Men kan man se tidligere udgaver ? Eller noget af tidligere udgaver ?
*
Ved I det. Kære Eksperter ?
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2018 - 15:34 #1
det er tv2, så de vil have penge en gang mere... TV2 Play abonnement, ellers lukket land. http://tv.tv2.dk/vild-med-dans
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. november 2018 - 15:40 #2
#1
Det er en køn gang public service :-( Pengegriskheden kender ingen grænser.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
11. november 2018 - 08:15 #3
Tak. Ja, det har vi ikke : TV2 Play abonnement ....
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. november 2018 - 11:36 #4
De der sidder i toppen hos TV2 er nært beslægtet med dem,
der sidder i toppen hos bankerne, nemlig gebyrgribbene, en meget kedelig race

https://ibb.co/gY50LA
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. november 2018 - 13:51 #5
#2
Ifølge deres hjemmeside er TV 2 sat i verden for at lave public service-tv på kommercielt grundlag.

Og hvorfor er det ikke fair, at det er brugerne, der betaler stationens udgifter til at kunne tilbyde den slags som streaming?
Avatar billede claes57 Ekspert
12. november 2018 - 14:12 #6
TV2 må da gerne se, om de kan sælge samme produkt flere steder til forskellige priser - jeg synes bare, at når licens er betalt, så er flow-seere allerede med i klubben. Betaling for stream kan være for dem, der ikke abonnerer i forvejen.
Det vil - imho - give flere seere - og dermed større reklameindtægt.
Avatar billede MADOlsen Forsker
12. november 2018 - 14:37 #7
#6
TV 2 er, bortset fra regionalstationerne, ikke licensfinansieret. Så betaler man kun medielicens og ikke andet, så er man ikke med i klubben.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. november 2018 - 16:15 #8
Tak for jeres svar ... + God Mandag
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
12. november 2018 - 16:51 #9
Tak claes57 ...
Avatar billede flindt Praktikant
21. september 2020 - 14:01 #10
Jeg skal bruge sæson 2014 og 2015 af vild med dans er der nogen som har et godt bud på hvor de kan skaffes
mvh
Flindt